tisdag 24 april 2012

Onsdag

Hej på er! Det är mycket stress och mycket att göra just nu... Det är så mycket att det inte finns tid att gå och bli utbränd... Tanken om att bli lärare känns inte så lockande längre.... Just nu känns skolan bara jobbig och tråkig.. Ska snart dra till skolan.. först har jag historia.. sen ska jag och några i min klass åka till Boda borg vilket ska bli sjukt kul! Jag lär vara så pepp på det, skönt att göra något annat än plugg i skolan.. Imorgon är det projektarbetsdag! Ska bli roligt och få presentera det jag har gjort alltså pjäsen som jag nämnt tidigare i bloggen ^^. Ska skriva klart det sista idag skönt att det är över imorgon. Så trött på skolan och vill börja jobba... Vill slippa allt som har med skolan och göra.. Jag längtar till sommar och frihet och ingen stress.. Ha en bra dag! Det ska jag ha ;)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar