onsdag 11 april 2012




Hejsan svejsan!

Har kommit hem ifrån skolan nu, och dagen har väl varit helt okej. Började med att jag och Louvisa skulle simma innan vår lektion började... det gick ju bra! De stod på deras hemsida att de hade öppet.. och det var det också.. MEN det var för simskolan.. så det var bara och sitta och vänta på skjuts till skolan i en timme.. Sen när jag skulle börja första lektionen... yeeeaah den va ju självklart inställd!! Ja då fick jag vänta två timmar till nästa lektion.. aja jag hann med lite matte så jag fördrev tiden flitigt ;).


Som sagt så ville jag ju att ni skulle ställa frågor.. och jag har fått några st..

Första var från Modesty " Vilken är din favorit lunch?"

Svar: Det är en svår fråga faktiskt.. men skulle nog säga sallad.. Jag älskar olika sorters sallad.. spec om den innehåller räkor och avokado och fetaost och sånt gott gott! Så det blir sallad :).

Andra frågan var från Casper " Om du måste avstå från 3 viktiga saker i ditt liv, för resten av ditt liv.. vad skulle det vara?"

Svar: Hmm det är en svår fråga.. viktiga saker.. jag klarar mig som sagt inte utan min familj,vänner,teatern och musik. Men det skulle väl i så fall vara... att måla, shoppa så pass mycket kläder och skor som jag gör, hmm.. det här är svårt. jag kommer nog bara på 2.. svår fråga..

Tredje frågan var från Zara: " Ska du jobba som vårdare när du gått ut gymnasiet eller har du planer på att läsa vidare? Det skulle va kul om du la ut dagens outfit för du har en skön stil :)".

Svar: Jag har faktiskt tänkt att jag skulle jobba efter gymnasiet eftersom jag har en examen som undersköterska.. Jag vill helst jobba med funktionshindrade för det tycker är mest givande för mig och det är de jag kommer jobba med i sommar. Skulle även kunna jobba på en dagverksamhet för psykisktsjuka eller missbrukare. Jag har även tänkt att jag skulle söka lite kurser och utbildningar ifall jag inte får jobb till hösten. Det jag kommer att söka är förskolärare och kanske lite extrakurser. Dagens outfit lägger jag gärna upp, tack Zara för att du tycker att jag har en skön stil det uppskattas :)! Dagens outfit kommer troligtvis vara en gång i veckan en Fredag eller Måndag!

Hoppas ni fick svar på era frågor ^^!

1 kommentar:

  1. Tjaaa!
    Jag tycker att din blogg är bra! Vad lyssnar du på för musik?? Du har as snyggt hår!!

    SvaraRadera