måndag 16 april 2012




Hej mina vänner!

Måndag idag.. dagen har gått väldigt fort! Först filmkunskap och jag och min grupp har precis blivit klara med våran film vi gör, känns sjukt skönt.. Sen rullade bara dagen iväg.. Har varit och simmat med Mitapita.. det var sjukt skönt faktiskt. Och jag är så glad... för snart är min piercing färdig läkt och då får jag byta hihi ^^. Imorgon är det teater och jag är sjukt taggad! Känner även att jag får sjukt mycket mer energi när jag varit och simmat vilket känns skönt! Glad tjej alltså!! Denna veckan kommer jag bjuda på dagens outfit någon dag också ;). Något mer som ni vill att jag ska ta upp här på bloggen så är det bara fråga på.. och om det är något ni undrar om mig så ställ bara frågan på :)!


Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar