torsdag 12 april 2012

Hej på er!

Idag är det torsdag och denna dagen har gått fort tycker jag! Hade prov idag och jag tror minsann att det ska gå bra faktiskt, det kändes så ;). Sen drog jag och min vän Louvisa ner på stan. Louvisa solade och sen gick vi och kollade på lite kläder.. Jag måste minsann sluta shoppa så mycket.. men nu hittade jag faktiskt 2 par jeans.. och det är helt otroligt för att vara mig.. Jag har väldigt svårt för att hitta byxor som passar mina långa ben ( är 1.77). Dessutom ska det sitta snyggt också... det blir alltid för kort när jag ska ha byxor.. Så jag är en leegins och strumpbyxor människa ;). Men men jag hittade ett par leopardmönstrade och ett par blåa ^^. Supernöjd måste jag säga! Sen blev det lite matte för min del också.. imorgon är det prov som gäller... plus utvecklingsamtal.. får verkligen inte glömma det ^^.


Har fått en till fråga av någon som vill vara anonym :). "Tjaaa!
Jag tycker att din blogg är bra! Vad lyssnar du på för musik?? Du har as snyggt hår!!"

Svar: Tack så jättemycket! Jag gillar mitt hår ;)! När det gäller musik för mig så är det mycket svenskt faktiskt.. Punk och progg är det väl oftast tycker jag.. Sen har jag ju självklart min favoritidol Caroline af ugglas såklart, där av mitt bloggnamn ;). Sen är det mycket 80-tals hårdrock.. jag är kär i 80-talet kan man väl säga... iallafall om ni frågar mina vänner ^^. Så jag hoppas du fick svar ¨på din fråga :).


Fortsätt gärna fråga mer hörni!! Nu ska jag till vedbände och träna bort påskgodiset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar