tisdag 10 april 2012




Hej på er!

Jag vet att jag varit dålig på att blogga. Men har varit mycket i påsk med projektarbete och påsklov.. Men men nu är jag på topp igen! Idag har jag varit på teatern, lika roligt som vanligt ^^. Vi hade lite olika dramaövningar och har börjat spåna på en ny pjäs, kul!

Jag tänker mig att ni kanske inte vet så mycket om mig.. Så därför får ni gärna fråga.. så tänker mig en liten frågestund för de som vill veta ^^.

Ni kanske inte ens vet min ålder? Ni kanske vill veta hur min familj ser ut? Min favoritaffär? Ni kanske vill veta vad jag äter till frukost? ;). Ni kanske vill att jag ska lägga upp dagens outfit någon gång i veckan? Det är bara fråga på för de som vill förstås ^^.

Jag behöver lite ny insperation vad jag kan blogga om. Så kom med förslag gärna.. :)

4 kommentarer:

  1. Vad är din favorit lunch?? Hihi...kram<3:)

    //ModestyBuckley

    SvaraRadera
  2. Jag undrar vem du drömde om inatt?????

    SvaraRadera
  3. Om du måste avstå från 3 viktiga saker i ditt liv, för rästen av livet, vad skulle det var?/hjalle-Calle

    SvaraRadera
  4. Ska du jobba som vårdare när du gått ut gymnasiet eller har du planer på att läsa vidare? Det skulle va kul om du la ut dagens outfit för du har en skön stil :)
    Kram Zara

    SvaraRadera