söndag 1 april 2012

Hej på er!

Pjäsen i fredags gick superbra jag är hur nöjd som helst! Alla va jätteduktiga och alla va nöjda och glada! Igår var jag och mamma och shoppade lite olika saker, sen åkte jag till Mitapitabröd och det va mys som vanligt ^^! På kvällen drog jag iväg på fest för att fira Simon som fyllt 22! Det var trevligt minsann och vi hade kul hela gänget ;). Idag, trots bakfylla så var jag på mässa tillsammans med Mamma och Pappa. Det var supertrevligt och jag gick och tittade på alla inredningsgrejer! Jag har kommit på att jag ska hålla på med sånt istället för vården nu haha ;). Men jag ändrar ju mig hela tiden så man vet aldrig ^^. Nu är det påsklov och då ska jag försöka sova ordentligt och fixa klart mitt projekt. Jag och Marita ska försöka hinna färga håret.. ni får se vad det blir för färg ;)!


Hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar