söndag 25 september 2011

Söndag




Hey på er!

Igår var jag på bokmässan i Göteborg vilket va helt underbart! Jag hade det superkul och då menar jag verkligen superkul ;). Det var så jävla mycket folk men det gör aldrig mig någonting! Köpte 2 böcker, men hade självklart kunnat köpa fler ^^. Fyller som sagt år om en vecka, 18 år. Så därför köpte min bror en utav mina största kvinnliga förebilder Kajsa Grytts bok, för er som inte vet vem hon är, är det hon på bilden ;). Hon var med i Sveriges första tjejpunkband Tant Strul. Älskar hennes sett att se saker på, att hon är så kritisk på ett positivt sett ^^. Fick min bok signerad av henne för hon var där och jag var såklart lyckligast i världen ^^. Att Kajsa Grytt tycker att man är vacker kan jag säga lever man länge på! Helgen har varit helt underbar och att det är skola imorgon efter en denna helgen känns kanske inte super. Men imorgon är det Måndag vilket innebär att jag får träffa min fina teatergrupp ^^!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar