tisdag 20 september 2011




Hellu!

Nu ska jag bli duktig på att blogga, ska försöka blogga varje dag, men ibland är det brist på tid och ibland har jag inte någon motivation till att blogga, ni får ha lite överseende för mig ^^.

Jo dagens blogginlägg kommer så mycket som att handla om musik, som ni kanske har förstått med tanke på bilden...

Jo nu är det så här, att lilla jag som aldrig har tyckt om Håkan Hellström och hans musik, har faktiskt börjat göra det. Man ska aldrig säga nej till att tänka om ;).

Visst nu ska jag inte helt fullt ut säga att jag lyssnat på alla Håkans låtar, men han är faktiskt otroligt duktig på att skriva texter, jag tycker i allafall att han skriver vacker musik ^^.

Nu ska jag dricka mitt goda te från London och sen blir det tv ikväll, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar