fredag 23 september 2011

Halli hallå!


Idag är det fredag, himla skönt med fredag, helt enkelt älskar jag fredag och det är jag nog inte ensam om ;). Idag hade vi som sagt haft gemensamhetsdag tillsammans med ettor och tvåor på omvårdnad. Var dock kanske inte superpepp på morgonen när jag vaknade och det var kallt som tusan! Men men, det klarnade upp och blev riktigt fint måste jag säga. Perfekt väder för lekar och brännboll och det blev verkligen en massa skratt också ;). Speciellt när vi tjejer spårade ur, och jag lär nog vara ganska så hes efter att ha skrikit och sjungit, helt klart en görbra dag ^^. Det blev en hel del galna grejer, som att åka på motorhuven genom skolan med hög musik, härligt måste jag säga ;).

Imorgon drar jag till Göteborg på bokmässa och annat grymt! Helgerna framöver är fulla med farande till storstäderna, superfint säger jag! ^^

Nu blir det True blood och en kopp te, sen blir det natti natti, tidig morgon imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar