torsdag 8 mars 2012

Hallå på er!

Idag har det varit full fart hela dagen! Började med naturkunskap som jag hade prov i.. Jaja vi får väl se hur det går.. Det här med celler är inte riktigt min grej.. Men resten av provet svarade jag 543809 a4 sidor på varje fråga kändes det som ^^. Aja, sen hade vi omvårdnad vilket ledde till rätt mycket flum. Betygssnack och lite Ompaaa loompa ala OP09 äsch va fan så det ska vara ;). Sen slutade jag halv ett och då mötte jag upp Marita. Vi hämtade paket från partylite och besökte hennes elever på sina praktikplatser.. Sen drog vi iväg och köpte varsin semla och fikade och jag jobbade med mitt projektarbete och kände mig duktig.. Marita hängde såklart framför cityville, men det är hennes grej ;). Louvisa kom på besök en sväng också. Och snart ska jag iväg till vedbände för lektion, vilket ska bli roligt. Va sjuk förra veckan så då blev det ingenting tyvärr.

Juste!! Imorgon sker min hemlis.... ;). Ni får veta imorgon hihi!


Tjottiloooho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar