tisdag 20 mars 2012

Glad Tisdag på er!



Tjena på er mina vänner!

Denna dag är en tisdag som jag tror ni är medvetna om ;). Idag hade vi föreläsning i skolan i fyra timmar. Jag trodde att jag skulle bli så pass rastlös att jag skulle få panik men jag satt stilla precis hela tiden. De va sjukt intressant och föreläsningen handlade om sekter. Det var en kvinna som föreläste om en sekt hon varit medlem i åtta års tid. Hon berättade mycket om hur manipulerad hon blev och hur hon tog sig ur sekten och varför de tog flera år innan hon kunde göra det.

Hur som helst var det mycket givande och sitta och lyssna på, tror att många har hört talas om henne innan.

Efter det käkade jag och mina vänner lunch och sen drog jag hem för att plugga historia eftersom jag har prov imorgon åhåhå ångest på hög nivå! Nu sitter jag här och dricker kaffe och ska fortsätta plugga... Sen blir det till att dra iväg till teatern.. Idag ska vi ha medlemsmöte.. kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar