söndag 13 maj 2012

Helgen är över

Hej på er kompisar! Helgen har varit jätteskön,har bara tagit det de behövdes verkligen! Teatern i lördags var hur rolig som helst vi hade lite olika övningar och allt gick väldigt fort men roligt ^^. Simmade även lite igår med Modesty och Mitapita vilket var väldigt skönt, dock fick jag jävligt ont i svanken efter... hmm undra om man kan ha träningsvärk i svanken?? Någon som vet? Aja, igår var det filmkväll på kvällen, himla skönt faktiskt ^^. Idag har jag firat Pappa som fyller år idag och även varit ute en del för det har varit rätt fint väder! Mamma och jag åkte till Vedbände för att ta en ritt ut i skogen, superkul och kvällen var väldigt mysig och fin. När vi kom hem hade pappa grillat så det var mysigt och sitta ut och ta en öl och äta grillat ;)! Nu är jag trött i kroppen och ska nu kolla på film och äta frukt! Hoppas ni haft en trevlig helg, simma lugnt!

1 kommentar:

  1. Vi måste simma oftare och lördagar var bra att vara i simhallen tycker jag. KRAM

    SvaraRadera