tisdag 8 maj 2012

Hej Hej! Idag är det tisdag och dagen har varit helt okej. Tisdagar innebär att jag får träffa min teatergrupp vilket var mycket roligt ^^! Har inte träffat dem på ett tag så det var kul! Snart är det dags för Student jag är sjukt taggad! Var i Stockholm i helgen med Mamma och träffade bror. Det var skönt och komma bort en helg och få andas lite och inte känna sig så ensam. Jag hoppas få åka tillbaka till staden snart igen, mår bra där och vill leva där. Hittade i allfall ett par skor till studenten, färgen blir röda till den vita Marilyn Manroe klänning. Vet dock inte riktigt än hur jag kommer att ha håret ^^. Någon som har förslag? :) Ska försöka blogga lite oftare, men har svårt att hitta något att blogga om. Så kom gärna med förslag mina vänner :) Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar