tisdag 20 december 2011




Hey på er!

Igår fick jag hem mitt paket från Ellos. Skickade efter en bh, en vit farfarströja, en vit klänning som är kort fram och lite längre bak, så snygg! Och en mönstrad tunika med skärp i midjan som va snygg också! Jättenöjd att allt passade ^^! Lite som julafton var det när jag såg att paketet hade kommit hihi! Hm, vad ska jag blogga om idag då.. Imorgon är jag ledig och jag ska åka iväg med min vän Louvisa kanske och köpa de sista julklapparna, på torsdag slutar jag skolan och får jullov känns sjukt skönt! Idag kommer Niklas hem min ena bror, och har jag typ längtat efter en hel vecka! Så skönt när man slipper vara ensam om dagarna. Och på torsdag kommer min andra bror hem vilket även de känns super. Alltid så skönt när de är hemma båda två samtidigt, slipper man känna sig så ensam på något sett ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar