torsdag 15 december 2011




Hej hopp!

Nu funkar det att blogga igen! Har inte funkat på ett tag.. vet inte varför.. är inte så teknisk att jag kan ta reda på det ;). Aja, imorgon är praktiken slut och det känns jättekonstigt! Jag vill inte sluta.. men snart är jag klar med min utbildning och då kan jag börja jobba med det jag vill.. för det vet jag nu efter att ha haft praktik på ett underbart ställe och precis med de jag vill jobba med ^^. Nu sitter jag och lyssnar på Stefan Sundström och får lite nostalgi från i somras när han spelade på skottvång! Fin fin spelning minsann! Och idag oh fick man värsta beskedet i tidningen om att Tant Strul ska börja spela igen, de har inte spelat sen 80-talet ihop om jag inte minns fel ^^. Mita vi ska gå så är det bara!

1 kommentar:

  1. Vilken fin Stefanbild!!!!! Klart vi ska gå på Tant Strul om det funkar! Vi måste kolla spellistan. KRAM MitaPitabröd

    SvaraRadera