onsdag 10 augusti 2011

Home

Vet att jag suger på att blogga just nu, men det är sommar och jag har mycket att göra.. Därför jag bloggar på arbetstid ;). Har precis varit i London i 5 dagar tillsammans med underbart sällskap. Kan bara beskriva det med de. Det blev mycket museum och även lite shopping såklart, det missar man inte ^^. Helkt klart så ska jag åka tillbaka dit snart igen, någon som är sugen på att hänga `på? ^^. Har jobbat klart mina fyra veckor, känns skönt! Nu blir det lite dagar ibland också man får hoppa in, men det gör mig ingenting, det innebär ju pengar... till en ny resa kanske? ;). På fredag åker jag till Björne, ska bli super! Vi ska åka och se Stefan Sundström på lördag, jag är sjukt taggad måste jag säga!!!


Njut och ta vara på de stunder då du mår bra!


Kyss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar