tisdag 22 mars 2011

Heyho!

Tisdagar, jag gillar verkligen inte tisdag, dem känns så onödiga. Aja har tränat idag, wuho duktigt, och seriöst trodde jag skulle svimma, lär ha tränningsvärk imorgon som tusan, men det känns göööt mooos! Och äntligen har vi vår igen ett tag, kommer säkert snö snart igen och förstör hela jävla våren... Aja gick promenad idag med Johanna i vädret och lyssnade på fin musik, det var mysigt ^^. Väl hemma blev det plugg och en kopp te ute. Dock gillar jag inte att det ska blåsa så förbannat hmmm! Snart mer plugg, men nu ska jag faktiskt ta mig och spela lite datorspel haha. Hittade ett från stenåldern innan. Eva och Adam spel, ny i klassen någon som spelat när dom va mini? ^^. Jag älskade det spelet när jag va liten, märkte igår att jag gör det fortfarande ;). Aja det är fina grejor!


Puss och hej, leverpastej höh!

1 kommentar:

  1. Kommer också ihåg spelet, riktigt skoj var det!

    SvaraRadera