tisdag 18 januari 2011



Helu på er!

Idag är det Tisdag, alltså var det Måndag igår ;)! Igår startade teatern igen, vilket va superkul och jag tyckte vi kom i gång jättebra med pjäsen " Jag hatar pussar", för den som vill veta ^^. Väldigt mysigt och få träffa allt fint folk igen, det gillar vi ;). Idag började skolan med tre timmars lektion och jag fick migrän så lilla Mammi kom och hämtade mig. Hon stannade en stund hos mig och sen drog hon tillbaka till jobbet, jag har snäll Mamma! Så idag har jag sovit och vilat och sen blev det mys med Hulda hihi ^^!

Ikväll blir det film med Alexander för han är hemma en stund nu, sen blir det träning ikväll också, börja halka efter lite gaah!

Pusshej!

1 kommentar:

  1. Visst var det kul med teater igen! Hurra hurra!!!
    Trist att du inte mådde bra idag. Pussa på Hulda från mig. KRAM Marita

    SvaraRadera