torsdag 30 september 2010

Gaah jag missade blogga igår fy skäms. Men igår så hände det inte så överdrivet mycket måste jag säga. Hade tre lektioner vilket va rätt skönt. Fikade med Joakim vilket va mycket trevligt må jag säga. Bytte mattelärare vilket känns väldigt mycket bättre, kanske lär mig matte i år ha ha. Efter skolan drog jag och tog ett till hål i örat fett nice. Sen hämtade jag Modesty och vi drog och kollade på film och hade väldigt mysigt måste jag säga. Himla söt tjej så länge hon inte är dum. Kvällen var jag hemma hos Marita och kollade på film tillsammans med Modesty,Janne och Natte. Som vanligt är allt underbart roligt och allt vad man kan säga megabra. Nu ska jag dra till Vedbände för lite lektion är jävligt pepp måste jag säga. När jag kommer hem kommer jag troligtvis blogga om en händelse,spännande as hell.


Pussas :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar